zondag 29 november 2020

Verkooptijger

Vroeg wakker in het weekend, maar dat vond ik nog veel te vroeg. En omdat ik het winterdekbed had samengesteld - vastgeritst - lag ik heerlijk warm. Luisteren naar een podcast. Naar een Blendle verhaal en wat later lezen in mijn bibliotheekboek. Wat een luxe-leventje!

En dan toch maar eruit. Gisteren mijzelf al afgevraagd of een bezoek aan de supermarkt echt perse noodzakelijk is. Of meer gewoonte of een uitje?

Eerst maar koffie maken, dat is zo'n heerlijk begin van de dag. Rustig en met aandacht opgieten. Mok voorverwarmen. Heerlijk. In de huiskamer is het nog maar 16 graden. Mmm...beetje fris. Maar in het kader van zuinig aan doen met alle vooral variabele 'vaste' kosten, toch me maar opwarmen aan beweging en die warme kop koffie. Pas laat in de middag mag de kachel wat hoger van mijzelf.

Even hardop lachen om de goede verkooptechnieken van deze 55-plusser: Aannemen die oudere werknemer! Word je ook warm van; lachen!




Snap het nou eens!!


4 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Alle winkels zouden een Kees in dienst moeten hebben ;)

Anoniem zei

Je bent een levenskunstenares geworden!

Iris Papilio zei

Haha geweldig, die Kees is een topper.
En heerlijk dat je zo kunt genieten van alles!

Nicole Orriëns zei

Ik geniet van je koffietafereel! Dat klinkt gezellig en rustgevend.