donderdag 5 november 2020

Miep mutst moeilijk

Het commentaar onder mijn blog van gisteren nalezend, vond ik zelf eigenlijk wel dat ik nogal aan het mutsen was. 

Vooral dat 'reserveren voor je weet maar nooit' gedrag en ondertussen een beetje vergeten dat ik ook nog gewoon mag genieten van wat er binnen mijn mogelijkheden wel kan. En soms is het slim om juist wel geld uit te geven.

Dus.

Had al een paar jaar een jas op het oog. Die was eigenlijk "out of my league" qua prijs (vond ik zelf). Nu had ik een kortingscode voor mijn verjaardag gekregen. En mijn moeder gaf aan dat ik een bedrag van haar kreeg. En de jas stond nu - omdat er nog maar een paar maten beschikbaar waren - met 40% korting online.

Regenjas, hij is waterdicht en huidige AGU regenjas is net zo oud als mijn dochter of nog wel ouder. 34 jaar. En is niet meer waterdicht. Dus echt aan vervanging toe. 

Het mag!! En er niet langer over gaan nadenken en weer lopen mutsen straks dat de jas toch weg is...DOEN! 

Stel je bent 94 en deze jas draag je nog dan...Koopje!!

Hoop dat hij past. 

Dit filmpje moest ik erg om lachen. Vooral om hoe belangrijk wij in Nederland ons zelf vinden. Onze mening DOET ertoe in de wereld. Yeah. Really. 









6 opmerkingen:

izerina zei

Veel plezier van je aankoop.

Firma Fluitekruid zei

Haha, echt lachen dat filmpje

Bertiebo zei

Whahaha, zo grappig! En jij nam een goeie beslissing

Marlou zei

Goedemorgen Cellie,

dat filmpje...
Echt geinig!

En... ik ben heel blij, dat jij een nieuwe jas hebt.
Ik hoop dat je er heel lang van mag genieten!!!
Goeie van je... 💚

groetjes,
Marlou

Mevrouw W. zei

Heel veel plezier van je aankoop. Jij kan er weer eventjes tegen.

mrs H. te B. zei

GOED ZO! Heb je hem al binnen? En is hij net zo leuk als je dacht? Zo af en toe moet je jezelf iets gunnen, als dat kan. Zo heb ik al JAAAAAREN heel veel plezier van mijn Adventsster, die destijds veel te duur was voor mijn (studenten? Of bijstands?) inkomen - en waar ik elk jaar nog vrolijk van word als ik hem weer bijna op mag hangen!