maandag 2 november 2020

Even tot hier

Moest enorm glimlachen om dit liedje uit "Even tot hier". Als dat inderdaad je grootste probleem is momenteel.


Ga maar gewoon weer aan de eerste week van November beginnen. Wat November ons dan ook brengt. Want eigenlijk vind ik dat Oktober zowel hele mooie als hele rukdingen heeft gebracht. Maar zoals het oude gezegde al gaat "Wat je vindt, mag je houden!"

En door schade en schande moeten leren dat wat ik ergens van vind, er geheel niets toe doet. Niet voor de pakjes boter, - daar sla ik kennelijk niet eens deuken meer in - niet voor de algemeen heersende mening, voor niets dus.

Even tot hier en niet verder. Daar...daarvan weet ik niet eens of ik daar wel kom. Gelukkig ben ik nu hier. 




5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hier is de beste plek!

Petra zei

Een hele fijne dag gewenst vandaag; wat een wind!

Marlou zei

ha Cellie,

jemig!
Wat heeft die jongen een geweldige lage stem... Schitterend...

Sja... we leven gewoon door.
We blijven gewoon ademhalen en er "iets" van te maken.
We genieten van wat kleine dingen...

En het HIER en NU! 💚

Liefs, Marlou

Iris Papilio zei

HIER is het het beste hoor Cellie!

mirjam kakelbont zei

Beseften mensen maar hoe goed ze het hebben als ze zich om kleine dingen druk maken.
Blijf maar HIER, Cellie!