woensdag 17 november 2021

Het mondje van James Bond

Of liever gezegd, van Daniel Craig. Die deze rol in de film No Time to Die voor het laatst uitvoerde. 


Een vriendin nam me mee naar de bioscoop om deze film te bekijken. Voelde me wel een beetje schuldig dat ik me liet entertainen, terwijl mijn bloedjes het moeilijk hadden. Mocht ik dat wel? (Van mijn innerlijke criticus dan he...niemand anders verweet me iets).

Heerlijke film. Ik werd helemaal in de film gezogen en even geen andere gedachten, zorgen, piekermomenten. Alleen Bond. James Bond. Aanrader. Sowieso weer sinds tijden naar de bioscoop geweest. Ook al feest.
En het gezelschap van mijn vriendin. 

Hij heeft alleen net zo'n pruilmondje als Matthijs van Nieuwkerk aanstellerig kan trekken, vooral op foto's. Brrrrrrrr...zo niet aantrekkelijk.






4 opmerkingen:

izerina zei

dat zoiets dan kan afleiden

Bertiebo zei

Je bent wel streng hoor. Ik ben dol op Daniel Craig, mondje of niet.

klaproos zei

:-) laat jezelf maar los Cellie,
laat gaan..... je kunt de situatie niet veranderen door thuis te blijven...
xxx

Marlou zei

haha Cellie...
Dat pruilmondje...
Dat zie ik helemaal voor me...

Ik ben ooit naar een James Bondfilm geweest en nik schijn toen keihard door de bios geroepen te hebben: "Kijk uit James, achter je!"

Eerlijk gezegd... het is allemaal te spannend voor mij.
Ik ben meer van de romantische komedies. Jaja... had je niet gedacht he?!

groetjes, Marlou