dinsdag 3 januari 2023

Eerste werkdag

Ook weer de eerste werkdag van 2023 achter de rug. Was een beetje bang voor een enorme grote lijst aan nog uit te voeren zaken, maar dat viel relatief mee. 

Bus was fijn uitgevallen, dus wachten op de volgende en weten dat ik daardoor de trein waarschijnlijk mis. Gelukkig weinig instappende en vragen hoe ze een kaartje moeten kopen toeristen en ik kon net in de trein stappen. Nog 1 minuutje speling!

Was vergeten dat de NS nog op Schoolvakantieschema rijdt dus minder treinen op mijn traject en was dus later dan mijn eigen planning op kantoor. Wel weer heel ruim op tijd hoor. Gisterenavond echt bewust op tijd naar bed, alles klaargezet, alle vuilnisbakken al geleegd, omdat de klikko aan de straat moest staan om geleegd te worden. Dus nam ook een bus later, omdat de trein die mooi op een tussentijd komt, niet rijdt.

Collega aan de grote balie hoest als een zeehond met chronische bronchitis en snottert lekker in het rond, maar ze vond het zo sneu voor de collega die anders alleen moest zitten. En dan daarbij nog een sneer naar andere, onbetrouwbare collega's van haar. Echt zo'n bad van negativiteit. Ik denk binnenkort dat zij alleen zit. Heeft ze het hele spulletje lekker aangestoken. 

Ondertussen zag ik dat men de Kerstbomen weer afbrak. Gaan met ballen en al in de opslag tot eind van het jaar. 

Oh ja, even wat extra vitamine C nemen. Nadenken wat ik morgen aantrek, klaar hangen en dan ben ik weer klaar (behalve nog de afwas doen) voor de dag van morgen. 

Het is nu ik dit type ruim 19.45 uur, dus nog 2 uurtjes voor mijzelf en dan is het weer klaar. Dan moet ik richting slaapkamer om genoeg slaap te krijgen om alles vol te houden. (Heeeeeeeel zwaar leven!)

Dit filmpje is enorm vrolijk! Even nadoen.





4 opmerkingen:

izerina zei

Blijf weg van ieder die hoest en snottert

nicole orriens zei

Fijn dat de eerste werkdag van 2023 in z'n soort meeviel. Wel vervelend van het onbetrouwbare ov!

pourquoi pas ??? zei

Ze gaan er echt voor in dat filmpje zo leuk om te zien.

mrs H. te B. zei

Ach, ik vond mezelf al "zielig" dat ik morgen weer moet....
Leuk d at je dit filmpje post, ik speelde het af, kon het toen niet meer terugvinden,. Weet nu dat het bij jou staat!