dinsdag 23 februari 2021

Goed voor de batterij

Na werktijd besloot ik nog een extra ommetje te maken want het zakje met oude batterijen wilde ik mijn huis uitwerken. Oude batterijen die uit de diverse opslagdozen van mijn zoon kwamen. 

Bij het winkelcentrum staat een soort portaal waar je diverse soorten klein afval in kwijt kan. Batterijen, maar ook een vak voor oude telefoons, lampen etc. Goed geregeld.

Oeps...dat hele ding is weggehaald. Niets van gemerkt. Of misschien doe ik te weinig boodschappen en kom daar niet dagelijks meer. Een rondje om het winkelcentrum gaf ook niet een andere plek aan. Spoorloos verdwenen. 

Waar ik nu met mijn batterijen terecht kan? En oude ledlamp of spaarlamp? 

De website geeft geen uitsluitsel.  Dus maar even een mailtje gestuurd.

Wel goed voor mijn eigen batterij dat extra rondje.


Afbeelding van ivabalk via Pixabay 


6 opmerkingen:

klaproos zei

:-) echt wel

Marlou zei

ha Cellie,

een extra rondje kan geen kwaad.
Maar eh... ik ben ook benieuwd waar je nu je oude batterijen kwijt kunt???

Groetjes!

Bertiebo zei

Hahaha, ja hoor, uitstekend voor je eigen batterij! Maar irritant is het wel. Hier was een tijdje terug ineens de glasbak verplaatst. En ik zag hem aanvankelijk echt niet.

nicole orriens zei

Wat lastig dat ze dat ding hebben weggehaald, zeker als er geen alternatief wordt geboden!

Mirjam Kakelbont zei

Hahaha, en dan die foto!
Oude telefoons stuur ik op naar Stichting Aap, maar die zullen geen interesse hebben in lege batterijen.

izerina zei

Ja dan sta je verbaasd te kijken. Ik had het ooit bij een winkel,die ineens weg was