zondag 28 februari 2021

Corona Call Center boosheid

Wat een herkenbare boosheid!

Nog niets veranderd in C all Center land. Waar ik inderdaad ook ervoor moest zorgen dat mijn computer opgestart was, alle systemen up en running waren, maar mijn werkuren pas telden op het moment dat ik belde. 
Dat je daarvoor dus al een tijdje aanwezig moest zijn onbetaald. Tsja....dat hoorde er gewoon bij. En ben je niet even blij daarmee....dan is daar het gat van de deur. Voor jou tien anderen. Wat zeg ik...honderden!!


Weet bijna zeker dat die oude werkgever ook zijn graantjes meepikt van deze Corona-pandemie. En zijn wagenpark weer lekker kan vergroten. Over de rug van werkzoekenden die weinig andere opties nog hebben. Zo wordt het ook gebracht in werkzoekendenland: als je niks kan (vinden), is er altijd nog het C allcenter.








4 opmerkingen:

izerina zei

Daarom probeer ik altijd vriendelijk te blijven bij "hinderlijke"telefoontjes.Er zit een mens aan de andere kant,die ook hoopt te verdienen

Anoniem zei

Moest meteen aan jou denken, toen ik dit zag. Moderne slavernij......

pourquoi pas ??? zei

Ik zag het toevallig en moest gelijk aan jou denken. dikke liefs.

Bertiebo zei

Ja ik dacht ook meteen aan jou. Niks veranderd dus