zondag 27 maart 2022

Vrijheid

Leuke postcast: De Saarpostcast, waar redactrice Els geheel NOT bon ton reageert op Maxima. Heerlijk. Mag haar graag.

De Saarpodcast

Altijd al gezegd wat die Els oppert in de eerste aflevering.  Dus kostelijk gelachen erom. Maar helaas is er ook een rubriek die heet 'Els Kankerminuutje". Letterlijk, want Els heeft kanker. En, zoals haar arts van 12 zei, "met uitzaainkjes". 

Nu ben ik extra dankbaar dat de test van mijn poep er goed uitkwam in het bevolkingsonderzoek deze week. En snap ook dat dit maar een momentopname is.

Dus NU wel in de tuin genieten van de zon, ondanks vol hoofd (no it'snot) en me niet zo lekker voelen. Mannengriepje denk ik.  

Vitamine D en buitenlucht doen vaak wonderen. Hoef helemaal niets (van mijzelf) dus geniet daar dan ook van. Een paar honderd kilometer verderop is de dagelijkse realiteit zo geheel anders. 

Was het ook nog Free the Nipple dag, dus zag in de Volkskrant dat men 2 gaten in een blouse had geknipt om de tepels te bevrijden. Ik dus met de schaar aan de gang...had ik 30 cm lager moeten knippen!! Waren mijn tepels nog niet bevrijd vandaag.



Afbeelding van Momentmal via Pixabay 



3 opmerkingen:

izerina zei

Geniet van de zon als medicijn

Anoniem zei

Dank voor de podcasttip. Ik ben net als Els geen Maxima bewonderaar en moest lachen om haar commentaren !

ella zei

🤣🤣🤣