zondag 3 maart 2024

F1 2024

Stond op het punt om even boodschappen te gaan doen, maar bedacht me. De zon scheen, het leek heerlijk in de tuin en ik zag nog genoeg wat ik wilde gaan doen (snoeien etc). Dus waarom nu naar de supermarkt? Kan later ook nog.

Een beetje het gras aan de voorkant van het gazon(netje) geknipt. Met de grasmaaier dat gaat nog niet, dan zou die in een sinkhole verdwijnen vrees ik, zo nattig is het geweest. Maar de randjes die kon ik wel wat bijwerken, dan oogt het verzorgder.

Daarna zag ik dat de klimop rondom een aantal palen ook wel flink mocht worden gesnoeid. Wat een werk zeg! Wel heel lekker, gewoon knippen en verstand op nul. En genieten van de zon in dat gedeelte van de tuin. Waar mijn klimroos staat was het nog schaduw, die komt (verder) de volgende keer wel. Ik wilde bewust lekker in de zon tuinieren. 

Heerlijk een kopje koffie in de tuin gedronken. Bewust even pauze nemen, rustig zitten en genieten dat het kan. 

Verder snoeien, mijn groenbak zit alweer propvol. En daarna nog heel even in een bibliotheekboek gelezen. Lijkt wel een uh..vrije dag!

En dan straks ook nog de eerste race van de F1. Misschien een saai seizoen, maar hoop op wat vuurwerk en niet elke race Max Verstappen op de eerste plek. 
Wikte en woog en sloot toch een abonnement af voor een streamingservice. Wel per maand opzegbaar, dus is het seizoen voorbij, dan is ook mijn abonnement klaar. 

Het kan en dan mag het van mijn innerlijke boekhouder!




4 opmerkingen:

izerina zei

Heerlijk zo'n zaterdag bijtanken

Bertiebo zei

Klinkt goed! Ga zo door.

Petra zei

Max won weer eens, begreep ik van mijn vriend die keek. Ik was zelf gisteren op stap.
Leuk dat je een fijne zaterdag hebt gehad.

Alice K. zei

Wat een fijne dag had je! Was ook lente-achtig. Misschien vandaag weer zo'n fijne dag?

groetjes, Alice K.