zaterdag 23 maart 2024

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend

 Hehe!  Treinen heen en terug vertraging, maar laatste werkdag van de week. En nu: weekend!

En wederom niets op de planning. Mevrouw Megasaai tot Overloon.

Nee, dan Jerney met haar sexy pakje:


Moet even wat verzinnen om mijn zinnen te verzetten. Leuke afspraak van de week valt helaas uit, maar door een hele goede reden. 

Wilde de dag na Pasen ook vrij, plant de manager een team-overleg op die dag. Pfffffff. Dus al aangegeven dat ik eerder heb doorgegeven vrij te willen die dag. En dat overleg? Stuur de notulen maar (die men nooit maakt).  Heb behoefte aan een tijdje vrij. Duidelijkheid omtrent de geestelijke gezondheid van mijn moeder ontvangen via een broer. 

Toch leuk dat ik die club sponsor. Nu ook voor mijn moeder. En wie weet straks ook nog voor mijzelf. 








4 opmerkingen:

izerina zei

Geniet van je rust

Sylvia zei

De leuke afspraak zit te wachten op nieuwe data ;)

Jo zei

Leuk, sexy filmpje, maar ik zou momenteel toch niet willen ruilen met Jerney Kaagman. Heeft zij niet een nare ziekte? Jij gelukkig niet!
(Waarmee ik niet jouw problemen wil bagatelliseren, hoor!)

Fijne zondag verder! Jo

Aviator zei

Stralende schittering in uw bericht! Inzichtelijk, goed verwoord en een genot om te lezen. Bedankt voor het delen van uw waardevolle perspectief. Leer hoe je het Aviator-spel kunt spelen als een professional op onze blog.