donderdag 6 september 2018

I did not have sex with..

Oh nee, dat heb ik verkeerd gezegd. Zo bedoelde ik het niet. Tsja...wij zijn thuis opgevoed dat orale sex niet het echte ding is. Dus niet telt.

Wat...heb ik gezegd dat het samen opgroeien van verschillende culturen totaal is mislukt ergens bijvoorbeeld in S....Nee..oeps, oh sorry...zo heb ik dat niet bedoeld hoor. Dat meeeeeeeende ik helemaal niet.
Krijg ik nu de Zwarte Piet? Oh...maar daar geloof ik niet meer in hoor. Hahah!!

Wat?

Nee joh...dat meeende ik niet, zo bedoelde ik dat niet. Ik wil graag die Zwarte Piet.

Wat zeg je Pietje P.  Ga jij weer de Moraalridder uithangen? Jij moet tot op het bot alles heel correct hebben uitgelegd gekregen met nederige excuses erbij. Zeg maar Nee, dan krijg je er Twee zal je bedoelen. Nee Zesenzestig.

Wat is de politiek toch heerlijk voor komieken. Want ze hoeven hun eigen teksten niet te schrijven, maar kunnen gewoon citeren.




Foto van Pixabay



4 opmerkingen:

riet zei

Wat ben je toch een heerlijk mens, met je droge humor.

Anoniem zei

:-)

Iris Papilio zei

Prachtig omschreven :-)

Freidora zei

Erg leuk verwoord!