Nee, je MOET bellen.
Nou, nee, voor zoiets ga ik iemand die ziek is niet lastig vallen.
JE MOET
Nee hoor, dat doe ik niet.
JE MOET (en tegelijkertijd klapperde zijn kunstgebit vrolijk mee en vloog het spuug uit zijn mond).
Ik herinner me nog zo de lange gang waarin alle kantoren lagen en dat iedereen zijn kop buiten het kantoor stak om toch maar niets te missen van deze conversatie, want hij schreeuwde nogal.
JE MOET DOEN WAT IK JE OPDRAAG.
Behalve als het totaal onzinnig is. Dus niet.
Foto van Pixabay
Uiteindelijk beende hij pisnijdig weg. Het grappige vond ik dat hij daarna juist meer respect voor mij kreeg en ik na een tijd het verzoek kreeg om Credit Manager te worden. Misschien was het een soort test, hoe goed ik met moeilijke klanten om kon gaan.
Zo, tijd voor een kopje koffie vindt mijn innerlijke manager! Maar eerst nog even buiten de was ophangen. Kan nog even lekker.
7 opmerkingen:
Ik heb een drammerige collega eens gemeld dat IK geen machine was maar wel mijn handen aan de machineknoppen had. Is een hele fijne collega geworden, terwijl anderen er constant over klaagden dat hij zo moeilijk was.
Goed zeg! Voor die test zou ik gezakt zijn, vrees ik. Hanna
Prima opgelost.
Wat een kastanje.......ofzo
Van die bazen die graag ontzag i.p.v. respect willen. Goed opgelost!
Zucht.
'Bazen!'... Práát me er niet van ;)
Haha goed geregeld! Eerlijk zijn werkt beter dan zoete broodjes bakken..
Een reactie posten