vrijdag 1 april 2022

Sneeuw!?!

Met sneeuw op de auto's vertrokken naar mijn werk. Door die twee sneeuwvlokken al direct vertraging in de ochtend bij het OV. Gelukkig zelf geen last van gladheid ondervonden.

In de middag stond ik nog langer te wachten op de trein terug. Zouden in het Noorden (waar de trein vandaan kwam), nu al meters sneeuw gevallen zijn?

Of is het een grote 1 april grap? Is het morgen/vandaag toch gewoon lekker lente-weer!


Afbeelding van kinkate via Pixabay 



Moest glimlachen om een man die de trein instapte op blote voeten in slippers, korte broek en een t-shirtje. 




8 opmerkingen:

izerina zei

kreeg een appje van een nichtje,die afreed voor haar motorrijbewijs. "Geslaagd in de sneeuw".

Bertiebo zei

Oh dat is het natuurlijk... gewoon een aprilgrap!

Marlou zei

ha Cellie,

op blote voeten? brrr... moet er niet aan denken.
Maar... er lag echt een behoorlijk pak hier, in de tuin.
Gisteravond extra vest en sokken aangeaan: die wind gierde overal doorheen.
Dat krijg je met een oud huis.

Nu wil ik lente!

Prettig weekend, Marlou

klaproos zei

dappere man :-) optimist zeker :-)

nicole orriens zei

Oh wat zal die meneer op slippers het koud hebben gekregen!

Mevrouw Niekje zei

Ik had geen vertraging en gladde straten vanmorgen, viel gelukkig alles mee. Vroeger hadden wij een goede kennis, hij had een aandoening waardoor hij kou niet voelde, liep het hele jaar door in T-shirt, korte broek en sandalen. Ik heb nu een jongen op school met diezelfde aandoening, vandaag liep hij er ook bij in een T-shirt, korte broek en gympen.

Elly zei

Mijn zoon had vroeger ook een vriend die bij min 10 nog een zomerjas droeg en katoenen gympies. Onder die jas een shirtje met korte mouwen. Hij had het nooit koud.

Catherine Boone zei

Hier in het zuiden heb ik niet veel sneeuw gehad ondanks ik wel verrast was. Mooi blogje heb je wel geschreven over.