maandag 27 april 2020

Boer zoekt vrouw

Hoogtepunt van de tv-kijkweek lijkt het wel. Zo klein is mijn wereld geworden dat ik me bijna een hele week verheug hierop.

Is deze Geert ook weer een Geile Geert. Het leek er heel erg op hoe hij maar al te graag even over de billen wreef van de vrouw met de strakste broeken van Nederland. Waar de andere kandidate gewoon bij staat. Lekker dan. Zou mijn vent niet wezen.



En Geert-Jan, die niet kan kiezen. Maar uiteindelijk dan toch wel de knoop door moet hakken (door het format van het programma) en een keus maakt. Of deze dame echt bij hem past, daar twijfel ik nog een beetje over, ik vind haar te gereserveerd en netjes voor hem, maar ik zie natuurlijk alleen wat het programma ons wil laten zien. Maar haar bankje is niet geschikt om er met zo'n grote vent samen op te zitten. Niet eens alleen, want ik heb ook jaren zo'n bankje gehad. De goedkoopste van Ikea. Staat leuk; zit tot een kwartiertje lekker. Toen ik begin jaren tachtig op kamers ging wonen had een student in mijn studentenhuis er ook al eentje. Een klassieker.

En dan Jan, die gekozen heeft en ik hoop dat degene die over is gebleven snapt dat ze een man met 4 jonge kinderen heeft uitgekozen. Wat dat in de praktijk betekent. Om het weekend je nieuwe liefde delen met zijn kinderen.

Och, die superjonge dame, die zo snel alweer haar muurtje optrok. Die gun ik een leuke vent die om de hoek woont, zodat ze daar geen afwijzing op kan baseren. Maar zo jong nog en dan al 'wanhopig'. Nog jaren de tijd om iemand te vinden. Lijkt me. Nu moest ze met Yvon nog een keer door de grote stapel brieven.

Oh..vergeet ik die Bastiaan. Waar 2 vrouwen enorm hun best doen om zijn aandacht te vangen. Wat een raar programma toch. Kiest hij toch voor de vrouw die de week ervoor nog met een vriendin aan de telefoon was en zichzelf echt niet daar zag wonen. Hij zag dat ook niet want een langeafstandsrelatie vond hij maar niets. En dan toch die keus. Tsja..als er geen bloed in je hersens zit; is het moeilijk denken.

Kijkt er iemand van jullie ook?

Vandaag Koningsdag. Anders dan 'normaal' al deed ik de laatste jaren nooit meer uitbundig aan aubades en op kleedjes zitten en spullen verkopen. Maar wel leuk om even een rondje door het dorp te lopen. Te kijken of er net dat ene dingetje te koop is. Voor een leuk prijsje.

En hoe heeft Maxima haar dochters nu weer verkleed. Nog steeds lelijk zodat Mama nog steeds de Mooiste van het land is?

Dat moeten we allemaal missen.




9 opmerkingen:

Anoniem zei

Die zin over Maxima!!! Lachen!!.... dus er zijn er meer zoals ik. Hilarisch.
Boer zoekt vrouw kijk ik ook. Vooral omdat ik de mensen die er aan meedoen echt niet begrijp. Ik moet er niet aan denken om uit 5 of 3 gekozen te worden. Brrr een afval race. Nou ja, ieder z'n meug. Leuk blog! groet, Joke

Bertiebo zei

Ik ben dit jaar afgehaakt. Ik keek pas de laatste paar jaar en in het begin vond ik het heel jammer dat ik de eerste jaren had gemist. Maar deze keer begon ik wel, maar vond ik er niks meer aan.

klaproos zei

LOL oei..... Maxima... denk je echt dat het zo werkt...? kan het haast niet geloven, zouden die meiden geen keus hebben zelf... vast wel :-)
boer zoekt vrouw zie ik niet....
weinig tot geen tv.... weet je :-)

heb het fijn vandaag we nemen een oranje tom poes...

xxx

Janne zei

Ik laat de boeren zoeken, dat gaat ook wel verkeerd zonder mij! Kleinzielige opmerking over de kleding van de kinderen.

guusje zei

Nee ik kijk niet, niet echt mijn ding.
Màar net wel de korte speech van onze koning gevolgd en tja die kledingkeuze.

Luz zei

De boeren zijn voor mij ook het hoogtepunt van de week....dat zegt wel wat over mijn leven tegenwoordig.
Jouw mening over Maxima deel ik ook, er zijn trouwens weinig mensen die er net zo over denken haha. Ik vind haar heel onecht..goed toneelspeelster ook.

Marlou zei

Ha Cellie,

jaren heb ik naar BZV gekeken...
En ineens had ik er geen zin meer in.
Dus...

Die laatste zin van jou!
Geweldig... een beetje Sneeuwwitje effect: spiegeltje spiegeltje... etc.

Groetjes!
Marlou

Anoniem zei

Die laatste zin..ik ben ook geen Maxima bewonderaar.Alsof ze toneel speelt vaak en haar kleren zijn prachtig maar net te. Nou ja het zal ook niet meevallen om vrouw van de koning te zijn.
Neem me vaak voor om er niet meer naar bzv te kijken maar het is verslavend ! Valt een beetje tegen dit keer, zie geen echte verliefdheden ontstaan.

nicole orriens zei

Jaaa, geweldig! Ik denk dat Bastiaan echt de verkeerde keus heeft gemaakt. En (geile) Geert en die blonde zie ik ook niet goedkomen eigenlijk.

Wat betreft Geert Jan hoop ik wel dat het goedkomt.