dinsdag 14 april 2020

Wegdromert

Daar ben ik tamelijk goed in. Wegdromen. Of mezelf helemaal ergens in verliezen. Wat mijn interesse heeft. En mijn interesse is vrij breed.

Een interessante documentairereeks op Netflix - Keek naar het wonderbaarlijke Tiger King;
Lezen
Luisteren naar een Luisterboek: de Frida Klein serie.
Blogs lezen.
Discussies op Fora volgen;
Breiwerk in elkaar naaien en alle losse eindjes vastmaken (kon ik dat maar eens in het echte leven).
Lezen over hoe je mondkapjes kan maken en nadenken of dat uberhaupt wel handig is. En nog meer lezen daarover.
Krant lezen.
Kranten online lezen via Topics.
Wegdromen bij een Indiana Jones film



Had mijzelf toestemming gegeven om dit alles te mogen, want het was een Feestdag - Tweede Paasdag en aangezien het advies nog steeds is 'Blijf Thuis' was dit geen straf. Niemand gezien, niemand gesproken, alleen me, myself and I. En totaal niet nuttig bezig geweest.

Vandaag weer een 'normale' dag dus wat dingen op de To Do lijst. Concrete zaken; dus op tijd wakker en aan de slag.

Was gisteren trouwens een stuk kouder. Was blij dat ik de afgelopen tijd flink genoten heb van de warme zon en de buitenlucht. In de tuin kan ik ook flink wegdromen. Hoe ik het zou willen hebben.

Iemand ook een wegdromer?


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk Debby.

klaproos zei

heerlijk als je zo lekker weg kunt dromen écht geen straf hoor,
doen wij ook :-)
je komt nog eens ergens in je dromen toch :-)
xxx

Luz zei

Ben altijd een dromer geweest en kan mij nog steeds helemaal verliezen als ik ergens door gegrepen ben.
Zo heerlijk, dan 'verlies' je echt de tijd, bijzondere gewaarwording.
En heel ontspannend want geen zorgelijke gedachten.

pourquoi pas ??? zei

Godzijdank wel. Heerlijk voor je uit staren en in je hoofd gebeurd dan van alles.

Bertiebo zei

Nee ik ben geen dromer, maar ik kan me wel ergens in verliezen