zondag 6 december 2020

Abonnement opzeggen

Vind dat mijn oudste kleindochter haar december-abonnement nu maar eens moet opzeggen. Altijd rond deze tijd krijg ik een bericht dat ze vanwege luchtwegklachten in het ziekenhuis is opgenomen. Wilde wel langskomen, maar toch niet weer in het ziekenhuis. Als dat nu al zou mogen vanwege Corona.

Nee, dat moet maar afgelopen zijn. 

Gelukkig hoefde ze dit keer niet een nachtje of wat te blijven, maar mocht met haar vader na Prednison en een pufje weer huiswaarts toen alles weer onder controle was. 



8 opmerkingen:

Mevrouw W. zei

Dat is fijn. Hopelijk is ze dit abonnement overgroeid.

Bertiebo zei

Hopen maar dat ze 'er over heen groeit'.

Anoniem zei

Poeh, elke keer een schrik....

pourquoi pas ??? zei

Ach het arme schatje en voor jou ook zo erg dat je er niet zomaar even heen kunt scheuren. Al die zorgen om je 3 lieverds. Heel veel sterkte.

Anoniem zei

Ach jeetje. Heel vervelend. Hopelijk is ze snel weer thuis.

Iris Papilio zei

Oh wat akelig zeg.. hopelijk knapt ze weer helemaal op en groeit ze er mettertijd overheen. Toepasselijk muziekje want ze zal in je hoofd zijn blijven zitten.. en nog waarschijnlijk. Beterschap voor de kleine.. en sterkte voor ouders en oma!

Lot zei

Ach wat naar weer voor jullie allemaal.

Mevrouw W. zei

Ik had het helemaal verkeerd gelezen, zie ik nu. Ik dacht dat ze op controle geweest was, maar ze had dus weer klachten... Vervelend hoor!