maandag 22 juli 2019

Stranger Things - aanrader!

Op Netflix was deze serie al langer te bekijken, maar het trok kennelijk nooit mijn aandacht: Stranger Things.

Nu las ik heel veel goede reviews over de derde serie en werd ik wel nieuwsgierig.

LEUK!!

Nou ja, en heel spannend en erg goed de jaren tachtig sfeer weergevend. Geen smartphones, geen computers om alles op te zoeken, na te kijken, maar de bibliotheek en oh ja...boeken!
Doet me heel erg denken aan kinderfilms uit die tijd, zoals The Goonies, ET en oh ja...Neverending Story, zo'n mooi boek en film.

En nu blijkt dat de theme-song van The Neverending Story opduikt in deel 3 van Stranger Things. Oh nog leuker. Ik begin pas aan de tweede serie, maar erg prettig kijkplezier. Als het deze week te heet is om buiten te bivakeren, zit ik graag binnen achter de ventilator en kijk naar Stranger Things.
Dankzij het abonnement van mijn zoon geheel gratis voor mij. Lief he!






4 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Ik had nog niet van deze serie gehoord, bedankt voor de tip!

Anoniem zei

Ik dacht dat het een beetje horror was.... Daarom nog niet gekeken, maar als ik jou zo hoor, dan is het iets heel anders. Als ik de laatste Suits "uit" heb, ga ik voor deze! Bedankt!

Groetjes Carla

nicole orriens zei

Ik heb het eerste seizoen gekeken maar snapte niet zo goed wat er toch zo leuk aan was. Daarna ben ik dus afgehaakt, maar mijn man heeft het tweede en derde ook gekeken en vond het geweldig.

Iris Papilio zei

Dank voor de tip!