zaterdag 8 juni 2019

Handige Henkie

Word altijd blij als ik onderstaande soort filmpjes bekijk. Oh hoe handig!! Of, heel soms, oh ja...dat doe ik ook altijd zo.


Wat is er veel te vinden op online over Hoe je Dingen moet doen. Haken, breien, naaien, tuinieren, klussen. Heb op die manier al veel dingen geleerd en me eigen gemaakt.

Heel fijn. Ooit zocht ik me rot om te kijken hoe ik een boor in mijn nieuwe boormachine moest doen. Nu wil ik mijzelf leren haken, want ik zie zoveel mooie dingen, maar goed; ik moet eigenlijk eerst een nieuwe poortdeur maken haha!! Dus eerst daar maar wat filmpjes over kijken.

Moet je wel opletten wat voor zoektermen je gebruikt. Anders krijg je geheel andere plaatjes!

Ook grappig.


4 opmerkingen:

Christel | Het rijke wijf zei

Handig hoor. Dank voor het delen.

Iris Papilio zei

Haha, ik heb ook al een hoop van die filmpjes bewaard. Erg leuk om te kijken en te doen...

Anoniem zei

:-)

Lot zei

De onderkant vd rits ga ik morgen proberen als ik de rietjes kan vinden.