zondag 9 juni 2019

Kijktip: Years and years

Op BBC First een nieuwe serie die ons een kijkje in de nabije toekomst doet nemen. Een toekomst die maar al te dichtbij lijkt.


Ik zat even met open mond naar het einde van het eerste deel te kijken. Want zoveel fantasie heb je er eigenlijk niet voor nodig en dat maakt dat de serie onder je huid kruipt. Met de meest stabiele Amerikaanse President ooit!

Het wordt een aantal keren herhaald in de week, maar ik keek gisterenavond. Volgens mij vanavond deel 2 om 21.00 uur. Maar aangezien BBC First heel vaak herhaalt, is dit een kans voor wie deel 1 gemist heeft. Gewoon wachten op herhaling van de serie.

3 opmerkingen:

izerina zei

Wij keken eind jaren '70 naar star trek. Daarvan is ook zoveel techniek nu werkelijkheid

Polly zei

Ja, wat een mooie eerste aflevering, hè? Ik ga de serie zeker ook volgen.
En ook best wel eng wanneer je bedenkt dat het helemaal niet ondenkbaar is dat dit ons voorland is als die "meest stabiele Amerikaanse president ooit" en zijn overal oprukkende soortgenoten de wereld blijven regeren.

pourquoi pas ??? zei

Ik ga ook kijken. dank je wel voor de tip.