vrijdag 28 juni 2019

I want it all and I want it now

Schattige en tegelijkertijd goed lopende en niet knellende of snijdende sandaaltjes met een mooi hakje.

Poezelige zachte en verzorgde charmante voeten

Van die wapperende zomerjurkjes

Een mooi heel gebit (hoeft niet eens spierwit a la Gerard Joling te zijn, als alle elementen er maar weer inzitten).

De staatsloterij winnen

Een auto (oh..lees dat het een Porsche moet zijn als teken dat de eigenaar gelukkig is) voor de deur en niet hoeven kijken of de bus rijdt, de trein geen omleidingen heeft en ik nog genoeg saldo op mijn OV heb of kan zetten en ik bovendien ergens gewoon voor de deur kan eindigen. Altijd sjouwen met spullen. Of als je iets ziet en het te groot of te zwaar is om mee te nemen.

Een zwembad in de tuin (nee...niet zo'n opblaasbaar ding) met fijne poolguy erbij.

Iemand die voor mij zware klussen kan doen.

Iemand die voor mij lichte klussen kan doen.

Iemand die mij kan doen.

Of zoals Meryl Streep in The Devil wears Prada altijd zei:














3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja...... to or not to do

Janne zei

Gewoon bij het bereikbare beginnen: vertroetel je voeten!

Sylvia zei

Je hebt bijna geen eisen jij, haha!
Lekker ding.