woensdag 5 juni 2019

Spass

Nieuwe Duitse serie op Netflix en ik was eigenlijk direct verkocht. Terwijl ik niets heb met Party-drugs of gewoon Doordeweekse drugs.

Maar de hoofdrolspeler is een gemankeerde nerd, die bedenkt hoe hij zijn ex-vriendin kan imponeren en weer terug kan krijgen. Al doende krijgt hij andere dingen aan zijn hoofd. Samen met zijn andere Nerd-vriend.

Korte afleveringen, grappig en aanrader. Want even iets geheel anders dan vlotte Amerikaanse pubers.


Was hangt, bovenverdieping gestofzuigd, sollicitatie is weer verzonden, dusss..

2 opmerkingen:

Bertiebo zei

Dankjewel. (Ik spaar geloof ik tips, die ik vervolgens dan toch nog vergeet of denk geen tijd voor te hebben, hahaha)

Marlou zei

Goeiemorgen...

lijkt me wel wat...
voor vanmiddag, als het toch regent en druilerig is.
Dan lekker even Netflixen.
Dank voor tip!

Groetjes van Marlou